Dan före doppar dan.

Ja imorgon är de verkligen julafton . Det är sjukt vad tiden gått fort, otroligt svårt att förstå.

Igår var jag, älsklingen, Alex och svärmor i birsta. Jag och svärmor gick på birstacity och shoppade, medan grabbarna for omkring på alla gubbdagis. :P
Köpte en DePalma t.shirt till ted. Han är ju besatt av de märket så :) Han blir nog nöjd. Till mig själv köpte jag en klänning som jag kanske ska ha på julafton, men jag vet inte än. är lite osäker.
Blev lite besviken på utbudet av klänningar i alla butiker. Verkligen dåligt.
Idag så ska jag plocka undan lite, slå in paket och sedan ska jag göra en ansiktsmask och måla naglarna osv :) Självklart ska jag lyssna på massa julmusik också !! :D

Jaja, dax att göra någon nytta:)

Kommentarer
Från: Jannice

Hoppas du får en fin jul gumman.. vi syns till helgen =) Älskar dig! Puss

2008-12-23 @ 18:26:17
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0