Dålig uppdatering

Ja, nu har jag kikat igenom dom 11 dagliga bloggarna och det är inte en enda som har uppdaterat sedan jul :P Tråkigt för mig.. Är väl bara jag som inte är ute och super skallen av mig ? Men grejen är de att jag tycker inte julen och alkohol går så bra ihop. Vet inte varför jag är den enda i min ålder som tycker de men så är de.

Idag så har jag kollat igenom alla nya avsnitt av the hills på MTV.se :) Fast de fanns bara tolv där så lite besviken vart jag. men de va lika bra, för sedan va de dax för tvättstugan och städning ! Är jätterent och fint här hemma nu. :) Har precis kommit ut ur en välförtjänt dusch efter den långa dagen. Ska snart lägga mig på soffan och försöka koppla av lite. Vet inte hur de kommer gå men jag kan försöka. Är så jäkla upp i varv just nu.
Grejen är den att jag tycker att de är roligt att städa, men tro de eller ej, det är inte bra för mig. När jag väl har börjat så kan jag fortsätta i evigheter och leta efter skåp som behövs renas eller papper som ska sorteras. Jätteirriterande, kan inte koppla av efter att ha städat.

Imorgon vet jag inte vad de blir, försöker tjata med mig Ted till birsta och kika lite på ikea efter en ny tvbänk. men han är inte lika sugen på att åka ut dit som jag är :P Tråkigt nog, kan iofs förstå honom eftersom han börjar jobba klockan tre. Men de är ju mycket tid innan dess som måste förbrukas :D Haha, ska tjata lite till och se om jag får som jag vill . Brukar oftast bli så om jag bara tjurar ett tag.

Jaja, ska kamma svinot och sedan ska jag se på Batman :) nya batman filmen är så sjukt bra, kan se den om och om igen. Plus att Jokern är Het ;) Är de inte sant så säg ?

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0