Dålig uppdatering

Ja, har haft fullt upp i två dagar nu. I förrgår for jag och älsklingen till birsta med hans bror:) Ted skulle köpa ett par jeans och jag köpte lite underkläder :) Sedan så kom vi på att vi skulle använda presenkortet vi fick av mamma på IKEA så då blev de en jättefin tvbänk och ett nytt vardagsrumsbord. Ja de va jätteroligt med nya grejor ända tills vi kommer ut till bilen. Ted har nämnligen en 240 och inget som hels bagageutrymme för där är de en fet jävla baslåda. Men efter lite pusslande så fick vi in alla grejor i bilen, dock fick jag KNAPPT plats. Men, men :P
Ja, sedan så har vi ägnat en dag och en kväll till att hitta en bra möblering i vardagsrummet och skruvat ihop tvbänken.
Jag tycker att IKEA har jättefina möbler, men att skruva ihop dom är ju fan som ett tusenbitarspussel !!

Ja, nu håller jag på att tvätta. Ska snart sätta igång med städningen också. Synd bara att jag mår så jävla illa, hoppas verkligen att jag inte åkt på nå jävla kräksjuka. De orkar jag inte med !
De är ju nyårsafton imorgon också, belive it or not!! Tiden har gått så fruktansvärt fort, jag förstår inte. Vet inte vad vi ska hitta på imorgon än. Antingen far vi in till stan eller så blir vi kvar här i bommen :) De får vi se imorgon.
Jaja, nu ska jag väcka ted även om han vill de eller inte. Men jag måste ha sängkläderna som ska tvättas :P

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0