Blondinbellas tv-dagbok

Ja, har precis suttit och kollat på det första avsnittet som hade premiär igår.
Jag hoppas verkligen att hon inte alltid låter sådär när hon pratar, isåfall förstår jag inte hur hennes pojkvän orkar.
Följer blondinbellas blogg varje dag bara för att jag inte har så mycket för mig. Vissa saker som hon skriver om kan vara intressanta och faktiskt ha någon mening. Men efter dom där 3 minuterna med hennes tvdagbok så är hon bara en liten stockholmsfjolla igen. Ursäkta ordvalet, men kan finner inga andra ord !

Aja, nog om de.
Imorse vaknade jag med magknip, alltid lika roligt. Speciellt när man kliver upp ur sängen och ser att en bomb slagit ner här hemma. Jag gick och la mig runt tio igår, och då satt Ted fortfarande uppe och kollade på tv. Va ganska städat när jag la mig, men när jag kliver upp är de grejor i hela vardagsrummet. Vad är de med killar som får dom till att INTE städa? Ted tycker aldrig att de behövs plockas undan eller någonting. Han säger bara: men de där är väl inge mycket?
Aaaarh, också jag som är pedant på de. BRAVO :P
Ne, men jag plockade undan lite och sedan gick jag ner och bokade tvättstuga på fredag.
Tänkte att jag skulle städa av riktigt då, och tvätta och greja. Så de är fint till jul :) Kommer inte att ha tid med de någon annan dag. Måste ju handla julklappar och hitta någon fin klänning till julafton också :)
Jobbigt att pengarna inte rullar in förrän på måndag :/ Tur att Ted hittade en annan som kunde jobba åt honom då, annars hade det varit kört !

Jaja, nu ska jag sätta mig i soffan och invänta våra bästa år :) Den serien är verkligen inte bra, men jag måste ändå absolut se den :P Så är de när man inte har något jobb utan bara går hemma hela dagarna :P

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0