Besviken

Ja, körslaget har precis slutat och första kören fick lämna. Är så otroligt besviken hur röstningen gick, tycker att Team Timo defenitivt skulle ha fått sjungit vidare ett tag till. Hade velat sett mycket mer om dom.
Jag tycker att Team Hanna va svagast idag och dom borde fått lämnat körslaget. Men det är ingenting jag kan göra åt det. Funderar bara på vilka det är som röstar och vad dom tänker. Är det för att Timo inte är tillräckligt känd ? Den äldre generationen inte klarar av den glada och spralliga killen med energi för tusen ? I dont know.
Ja, men sundsvall höll sig kvar iallafall.. Även om jag tycker att sundsvalls kören inte alls är lika starka som de andra körerna så hoppas jag att dom håller sig kvar. Vad jag sett så verkar inte sundsvall inte lika "sammansvettsade" som de andra körerna.
Jaja, nog om de. Ska bli spännande att se hur de går nästa vecka :)
Ha en bra lördagskväll





<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/31287/lundbergm?claim=8mca6fepg3p">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer
Från: Annelie

Va kul att du tittade in hos just mig! trevlig sida du har...//Annelie

2008-12-27 @ 22:49:35
URL: http://annelieh.bloggagratis.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0