Bättre nu än aldrig,

skriver alldeles för sällan nuför tiden, har sagt att jag ska skärpa mig:P Men jag har annat för mig på dagarna.
Idag har jag varit dålig och bara legat på soffan hela dagen, börjar få feber och känner mig inte alls pigg.
Käkar vitaminer och ipren så snart blir jag pigg igen :)

I lördags va vi i bergeforsen och firade min moster som fyllt 50 år :) Hade jättetrevligt, åt god mat och hade introtävling, riktigt rolig. Men fram mot slutet fick jag så ont i halsen och huvudet kändes som en snorfylld ballong :( Hua! Men annars va de bra.
Igår så sov jag till klockan 1 :/ Inte allt för bra:P Jag som inte vill vara vaken hela nätterna för att jag sover så länge :P Men, men. Efter att ha vaknat och huvudvärken lagt sig så gick jag bort på affärn och handlade lite, Malin kom hem till min och vi bakade ett pepparkakshus:D Inte väldens finaste, men va fan. Är de hemgjort så är de. Lite gulligt är de iallafall !
Ska baka ett hus till Malin någon dag också, och dricka lite glögg:) Mys.

Ne, nu ska jag lägga mig på soffan igen. Älsklingen kommer snart hem också! Då blir de film och mys :)

Kram


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0