9 DAGAR KVAR!

till Julafton, och jag har inte handlat klart mina julklappar :/ De betyder alltså att jag måste brottas med stressade människor ute i birsta den 22:a och 23:e .. Eller jag har väl inga större problem med de, de är väl snarare Teds gnäll om att de är varmt och trångt :P haha!!

Helgen som varit har faktiskt varit lugn och skön, men ändå inte bara en massa soffliggande.
I lördags så va vi ut en sväng med alla Teds grabbar. Och igår så va de bara en massa mys :) Höjdpunkten va väl att jag och Ted åt middag tillsammans för en gångsskull. En mysig sådag också. Jag gjorde jättefint i köket med massa ljus och jaa. bara massa mys. :) Jag kan säga de att det är ungefär 1-2 gånger i  veckan som vi äter tillsammans.. Knappt de ibland. Ted jobbar ju alltid till 20.20 på kvällarna, och då har jag ätit för längesedan. :(
Men de blir ju extra mysigt när de väl händer att vi äter tillsammans då :)

Ja, idag hade jag tänkt att städa lite.. Rensa nå garderober osv. Sedan så är de väl inte så mycket mer planerat.
och i veckan så hoppas jag på att de blir massa jobb :) Vill ha pengar efter jul så jag kan handla massa på rean :D

Jaja, nu ska jag bädda sängen och sedan ska jag invänta våra bästa år:)

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0