3 Dagar kvar.

Ja, nu är de bara några ynka dagar kvar tills att jag får äta julskinka :D Haha, som jag längar. Har tänkt att göra iordning en egen, men har inte haft ork !

Igår for jag och Ted in till stan och hämtade hans bror som kom med tåget:) For hem till Teds föräldrar och satt där och surrade fram mot elva tiden. Ja, sedan va de inte annat att göra än att sova :P

Ted väckte mig kvart över nio i morse :S Jag va så trött att jag knappt kunde öppna mina ögon. Sover så dåligt nuför tiden, vet inte vad de är med mig. Kommer in i den där "djupa" sömnen runt sex på morgonen. Mycket att tänka på kanske ?
Vet fortfarande inte vad jag ska köpa till Ted i julklapp, han har ju fan ALLT ! Ska handla dom sista klapparna på måndag så jag måste komma på något tills dess.
Nu så ska jag göra iordning lite lunch och sedan ska jag ta en promenad i snön :) Det började helt plötsligt att toksnöa, och då blir jag glad, eftersom den mesta snön smält bort !!
Lite riskabelt att vara ute och gå bara, min morgon promenad gick inte alls bra. De är så sjukt halt ute, jag halkade och unique halkade hela tiden.. Nu när de snöar så ser man ju inte var de är grus och inte heller :/
Men, men. Jag får väl göra en chansning. Kanske blir skadad som Madde.. Stackarn, sitter bara inne. Hon har gjort något med knä så hon går på kryckor nu :P Lagomt till Jul och allt!

Jaja, lunchen väntar :)
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0