Trötter. no1

Är seg som tusan, jag och älsklingen har legat och kollat på snålvatten och jäkelskap nu på kvällskvisten. :D Så jäkla bra de är, när jag får pengar ska jag köpa dom andra filmerna också !!:)
Jag älskar den här tiden på året när det börjar mörkna runt halv 9 tiden på kvällarna och man kan tända ljus utan att folk tycker att man är knäpp :P så myyys!! LOVE IT.
Nuså är de dax för mig att lägga mig under täcket och försöka sova lite eftersom jag ska upp och jobba imorgon, marie hämtar mig kvart i sju så imorgon måste jag vakna i tid och inte sova över som jag gjort hela veckan :S Är så trött nu på mornarna så de måste ha med förkylningen att göra.
Brukar alltid kliva upp när klockan ringer annars. Vet inte vad som hänt. Men så är de.

God natt och sov gott


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0