Tänka sig

att jag fick jobba på min lediga dag:P 7.13 ringde Lena på min mobil men jag stängde av ljudet och trodde att dom skulle ringa någon annan. Men inte då, två sekunder senare ringer hon på hemtelefonen och jag tog och svarade. Och eftersom lena är en sån underbar männsika kunde jag inte säga nej när dom frågade om jag kunde jobba till12.
Så jag jobbade lite, och sedan for jag hem och la mig på soffan, somnade på en tid inom 10 minuter. Så nu är jag nyvaken och inte alls så pigg. Har huvudvärk som jag hoppas går över eftersom alexander ska komma hit sedan och förhoppningsvis hans fjälla Lisa också som jag inte träffat på evigheter :)

Imorgon blir de mera jobb, ska jobba till klockan fem och sedan ska jag hem och umgås med sötlisa. Alex och Ted ska in till stan och träffa gamla klasskamrater så vi ska ha lite girls night här:) Får se om Lisa kanske vill färga håret på mig.
Har nämnligen bestämt mig för att bli brunett :) De tar emot lite nu när jag väl blivit blond. Men jag är så less på blond hår. De är fint första 5 dagarna när det är nyfärgat, sedan så börjar de gulna och ser hemskt ut.
Ska klippa mig på onsdag också :D Längtar som en gris, vet inte om jag kanske ska pröva någon ny frisyr som jag inte haft tidigare. Eller så kör jag på de gamla vanliga, lugg osv :) Vi får se vad de blir. men frisören kommer skälla på mig som vanligt och på mitt slitna hår som jag inte alls varit speciellt noga med :/ Men efter jag klippt mig ska jag börja göra inpackningar och sköta om mitt hår. De är så jävla risigt nu !!! HUA.

Jaja, nu ska jag ta en sväng med hunden och sedan ska jag läsa lite bloggar:)
Lämna din bloggadress du också, så ska jag ta mig en titt.


Kommentarer
Från: Emelie

www.ablazee.blogg.se

www.ablazee.blogg.se

www.ablazee.blogg.se

www.ablazee.blogg.se

www.ablazee.blogg.se

www.ablazee.blogg.se

puss

2008-08-20 @ 19:15:15
URL: http://ablazee.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0