Takida

Sitter och lyssnar på takida och laddar inför kvällen.
Härnösandmännsikorna kommer väl och hämtar mig om en timme ungefär. Då bär de av till västerås för att kolla på takida:) Jannice håller väl på att bli helt galen så tokig som hon är i takida :P Haha, hon va nyss och kollade på dom i sundsvall och nu blire västerås nästa :)
Kommer att bli så skönt att åka iväg ett tag och hitta på något. Sedan så är jag ledig hela helgen :D Ingen som kan ringa ut mig på jobb heller eftersom jag har jobbat för mycket timmar :P Så de blir en jäkla skön helg. Är lite partysugen så vi får se vad som händer på lördag efter jag varit och klippt mig :)

Ha en trevlig helg

Kommentarer
Från: Lisa

Åh jag vill se ditt hår?!??!! ;o

2008-09-02 @ 14:14:58

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0