Städmani



Har varit ledig idag så jag har storstädat hela lägenheten :) Så nu är de jättefin !!
Har även suttit och kikat lite på Jotex hemsida och hittat massor med grejor som jag ska beställa.
Bla. gardiner till köket, sånna där café gardiner som ser riktigt köksaktiga ut + gardinstänger till dom med en hylla längst upp. De är lite
"lantköks stil på dom" skit fint !!
Också har jag hittat sängkläder m.m .. Allt för en riktigt billig peng :) Nästa månad när jag får lön hade jag tänkt
att fixa ordning i lägenheten. Har massa nya ideér på hur jag vill ha de, så vi får se om mina ideér fullföljs !

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske gå upp till Malin en sväng och kolla på hennes nya TV:D Eller så lägger jag mig på soffan och sover.
Har inte bestämt mig än, jobbar resten av veckan nu också.. Så jag kommer att vara riktigt trött på onsdag nästa vecka när jag är ledig.
Kanske ska passa på att vila upp mig!

Vet inte vad de är med mig, har ont i benen.. Känns som växtvärk fast ändå inte, också får jag sura uppstötningar lite då och då!:(
Stress kanske? jag vet inte.

Jaja, nu ska jag läsa lite bloggar :)

Kommentarer
Från: Jannice

Du måste ta det lite lugnt ibland gumman, saknar dig!

2008-08-06 @ 08:41:50
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0