Lörd, Söndag



Igår hade jag tvättstuga hela kvällen med min underbara Malin.
Så skönt att ha rena kläder igen så jag slipper använda Teds :P
Idag va de meningen att jag skulle städa, men jag har ingen ork överhuvudtaget.
Madde ringde och väckte mig halv ett och frågade om jag kunde jobba imorgon, har inte någon ork till de heller egentligen men jag måste ju försöka få ihop lite pengar till nästa månad också!
Har ont i huvudet och halsen, har haft de i flera dagar nu men idag är de värre än vanligt.
Bara jag slipper feber så är jag glad. Aja, nu ska jag ta en liten promenad ja.

Ha en bra dag

Kommentarer
Från: Jannice

Har ni bokat biljetter än? Om inte så kanske det börjar bli dags innan dom tar slut.. =)

2008-08-17 @ 17:37:23
URL: http://jannicenordin.blog.se

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0