En lååång, men soft vecka !

Är så jäkla trött idag, vaknade 12.37 :/ Så länge har jag inte sovit sedan jag va 15år ungefär..
Skönt att sova så länge på ett sätt, men ändå lite drygt.. Sover ju bort en hel ledig dag!!

Förra söndagen for vi ju till rättvik, har haft de jättemysigt där. Åkt massa raggarbil, solat lite och bara tagit de lungt.
Men de va inte lika roligt att sova i tält på osköna madrasser så jag och Ted for hem i torsdags. :) Men jag är jättenöjd iallafall.
I fredags så for vi och storhandlade så nu har vi massa god mat hemma :D MUMS! Sedan så gjorde vi inte så mycket mer den dagen. Sedan vart de lördag och alexander ringde och väckte oss. Klev upp ca halv 12 och sedan for vi till birsta och snurrade runt ett tag. Efter de så for vi hem till oss och väntade på att lisa skulle sluta jobba så vi kunde äta tacos.. Åt så jag höll på att spricka. Jag och lisa gick upp till malin en sväng som nu är min husgranne :D Hon har flyttat till huset bredvid mig! Värsta soft :D
Satt oss i soffan och höll på att somna när någon helt plötsligt hetsplingade på dörren. Då kom Johan och petter och ville spela poker. Grabbarna spelade, jag och lisa kollade på :)
Sedan så va de nattinatti..

Nu ska jag ta och ringa malin och höra vad hon gör . Kanske ska springa upp till henne en sväng

Imorgon börjas de igen, jobb, jobb och åter jobb. Men de blir pengar iallafall :)
Ha en lat dag i detta "ligga på soffan väder"

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0