Torsdag!

Säääämst på att blogga är jag, men jag har loggat in flera gånger men sedan har jag gett upp för jag vet inte vad jag ska börja. Händer så mycket hela tiden :P
Igår jobbade jag till 17 och sedan så for jag till lillasyster och färgade håret på henne, blev någon öl också ;P
Sedan imorse när jag vaknade tänkte jag att: Näää fan nu får de vara nog!
Så nu har jag skickat efter nytt körkortstillstånd, ringt och pratat med körskolan också har jag sökt några jobb som personlig assistent :)
Känns så himla skönt när man har gjort saker som man borde gjort för längesedan men som bara ramlar ur skallen hela tiden :P

Nu har jag slängt i mig lite mat och ska snart göra mig klar och dundra ut till Njurunda för lite jobb :)

Imorgon är det begravning för gammelmormor<3

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0