Shoooopping!

Men bara massor med mat ;) Så nu kan jag inte klaga på att jag inte har något att äta iallafall.
Känns så himla skönt när man har varit och storhandlat, massa pengar som bara försvinner från kontot men man vet att de är till något bra iallafall :) Ingenting onödigt alls har jag köpt idag, ska passa på att föra över lite pengar till sparkontot den här månaden också :)
Nu ska jag strax göra i ordning lite kycklingsallad, MUMS!
Sedan ska jag göra ett försök att färga mitt hår :)

Imorgon blir det jobb till 17, sedan kommer Åsan och då ska vi ut på nå tok :) Ska bli så sjukt roligt att träffa henne igen, EVIGHETER sedan.. Måste ha varit i april sist vi sågt. Alldeles för längesedan med andra ord!
Och på lördag kommer min systerdotter till mig, så då ska vi ta en sväng på stan och sedan äta någon god mat :) Det kommer bli en riktigt bra helg :)

Magen kurrar så de är bäst den får något i sig:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0