Liiite, bara liiite gladare idag.

Åt en rejäl frukost idag och tänkte att de skulle hjälpa mig lite på traven för min trötthet.
Och de gjorde de faktiskt, men ändå känner jag mig lite deppig.. Bara allmänt less på allt liksom.
Är väl bara en sån period nu, och de är bara att acceptera. blir ju så ibland!
Har jobbat hela dagen idag, och den har faktiskt gått fort! Allt har flutit på så bra såatt:)
När jag kom hem tog jag en låååång dusch, och nu har jag bäddad ner mig i soffan och kikar på lite tv:)
Ledig imorgon, skönt som tusan ska de bli att sova ut!
Men jag lär väl somna klockan tio och sedan vakna åtta imorgon :P haha
Skönt att vara ledig, ladda lite inför en helg full med jobb!:)

Nu, handboll :):)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0