Jag vet,

jag är sääämst på att uppdatera nuförtiden!:O
Ändå gör jag inget vettigt så jag borde ha tid ;)

I tisdags for jag till Emelie och hjälpte henne att storstäda:) Sedan så kom Rickard så vi kikade på film, Bröderna Karlsson tror jag den hette! Skitabra faktiskt :D

Och iiigååår, så tyckte ölen att den behövdes drickas upp!
Så de blev lite öl hos Emelie och sedan for jag, Emelie och maria ner på memento! Dansade så jag trodde att jag skulle döö! Men så jääkla roligt:D:D Hade väääldans trevligt:)
Dock inte lika trevligt idag, har hällt i mig ca 2 liter vatten så jag börjar känna mig lite piggare, men ändå lite seg.
Skulle behöva lite frisk luft, men är inte så sugen att ens öppna dörren till de här jäkla snövädret! Huuua..
Håller mig nog inne istället, lika bra de;)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0