Iiiiiinget koonstigt aaaallls...

Har varit så jäkla trött och less att jag inte orkat engagera mig något åt bloggen.
I lördags va jag i korsta, blev av med min telefon så de förstörde resten av min kväll.
Kom på att jag har automatiskt alarm kl10 varje morgon och då hörde vi telefonen så vi vände upp och ner på massa grejor och hittade den. Dock hade något jävla halvmongo plockat ut simkortet!! Varför?? Så jävla onödigt.
Va utan telefon tills igår, då jag fick hem ett nytt simkort. Och imorse pajjade telefonen för femtielfte tusonde gången.
Kommer hem, och då funkar den.. 3 timmar. Nu är den skit igen.
INGENTING GÅR BRA FÖR MIG NU!!! så jävla less jag är.
Dessutom så är jag SKITtrött dygnet runt. Lägger mig i tid och äter ordentliget, men ändå så håller jag på att somna stående lite titt som tätt...

Idag har jag iallafall jobbat till tolv, sedan så for jag till gamla lägenheten och plockade ihop dom sista grejorna och städade lite.
Skönt att börja få de klart iallafall, så kan jag slappna av någon gång.
Funderar på om jag ska hoppa i säng om en liten stund och försöka glömma alla bekymmer och hoppas på en bättre dag imorgon !

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0