Färdig..

Helt jäkla slut är jag! Vilka dagar:P
Nyårsafton va till en början väääldans trevlig hemma hos Maria och Andreas. Men som man kanske väntade på så spårade allting ur, folk slogs och jag fattade inte ett skit av vad som hände:P
For iväg till korsta, och hann nog bra precis till tolvslaget:) Förutom all skit som blev så va de jättebra:)
Vaknade igår med en rätt lagom bakfylla, ingen överdriven utan den va acceptabel :P
Så jag dundrade ner till syster och drack lite öl och sedan en sväng på irish! OJ OJ OJ, HUR JAG MÅR IDAG.
får knappt i mig något alls, känns som om magen skulle vilja vända sig ut och in bara jag dricker lite vatten :P
3 dagars alkohol intag va mer än vad min kropp klarade av:P Man känner att pensionen börjar närma sig! haha

Blev väckt efter inte allt för många timmars sömn av pappsen, han skulle plocka upp mig och emelie så vi skulle ta en sväng på birsta och sedan till härnösand :) Riktigt trevlig, nästan en heldag med pappa :) Trots att jag mår som jag gör så har jag lyckas hålla mig vaken hela dagen, ska slå på en film sedan så då tvärslocknar jag väl:P


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0