Torsdag!

Va ner på stan och uträttade lite ärenden med Frida idag..
Arbetsförmedlingen osv :)
När jag kom hem så toksomnade jag i soffan. Är heelt jävla utpumpad på energi just nu.
Jag känner att allt jag gör bara är ansträngande och jobbigt! Vill att det ska bli vår nu så att jag får lite ny energi!

Imorgon ska jag jobba 7-12 och sedan ska jag hem och göra mig ordning:)
Håkan Hellström på stadshuset imorgon :D Känner på mig att jag och min fina lillasyster kommer ha grymt roligt!
Och sedan är det jobb som gäller resten av helgen också.
Ibland känner jag att de är så jävla surt, jag jobbar oftast 6 dagar i veckan, ibland 7.. Jag jobbar cp tider och hela jävla dagar. Men ändå får man leva på minimum.. Så jävla irriterande. Men de är ju så komunen arbetar! Vi sliter ut våra anställda och ger dom inga pengar alls så att alla går in i väggen innan dom fyllt 30 och sedan får dom leva på ingenting!
Aja.. Telefonen är paj nu! DEN NYA!!!!! blir så jävla less. Vill bara gråta känner jag, orkar inte tjafsa med nån telefon nu mer. De tar ju på krafterna de också !!:@

Kommentarer
Från: Jannice

Hoppas ni får det helt underbart!! <3 Längtar efter dig.. Puss

2011-02-10 @ 19:48:39
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0