Stor främmande!

Har haft besök av Zandra mest hela dagen :) Rätt seg båda två, så vi har legat på soffan och beklagat oss för att vi gått upp i vikt och hoppas på att soffan skulle hjälpa oss att tappa lite! haha

Snöar som tusan ute nu igen ! TJOOHOO:D de blev ju så fult och smutsigt när de regnade i fredags så nu hoppas jag att det blir lika vitt och fint igen:)
Ska traska runt på kvissle och njuta av vintern och snön hela kvällen.
ska bli skönt att jobba! även om jag är lite seg fortfarande, men när jag ligger hemma räknar jag hur många kronor som försvinner hela tiden :P

Ska vara lite social med Zandra nu innan de är dax att ge sig iväg till jobbet! Bättre uppdatering ikväll :)

Kommentarer
Från: Jannice

Du har fått en Blog award!!! Kika in hos mig och följ instruktionerna :)

2010-11-14 @ 21:57:30
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0