Söndaaaaaaaaaaa

Naturligvis så sov jag ända till halv tolv idag! Grattis Malin att du sovit bort ännu en dag!
Även om jag oftast inte gör speciellt mycket fram till tolv när jag är hemma så sitter jag bara och filurar och segar på.
Men jag behöver några timmar på morgonkvisten till att inte göra någonting..
Somnade inte förrän klockan va fyra igår :S Hua !!
Saknar min sambo nu, men hon kommer väl hem vid fem :) Tror att de kommer komma en byrå hit lite senare.
Så ska Emelie få packa upp hennes viktigaste grejor och kläder osv, så kanske vi slipper alla dessa påsar ;)
Om de är någon som vet av en 1:a med billig hyra i haga eller skönsberg så kan ni väl hojta till! Emelie letar för fullt, men de är lite dåligt med lägenheter när man väl behöver en :P

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sedan klä på mig :) Inte en dag till i morris :P Klarar de bara inte! haha

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0