SNÖÖÖ!!

När jag gick och la mig igår hade det kommit några flingor, inte mycket alls.
Och jag trodde att det som vanligt skulle försvinna, som den första snön nästan alltid gör.
MEN, imorse när jag skulle gå till tvättstugan fick jag en chock ! Haha, jäklar vad snö de kommit :D Alldeles vitt överallt, så himla fint och mysigt:) Nu längtar jag ju tills jag får sätta upp stakarna och byta gardiner, och göra det lite juligt här hemma. Och det är faktiskt inte långt kvar :D 2,5 vecka ungefär !! Väldans trevligt..
Inge jobb idag, men man vet aldrig :P Jobbar resten av veckan sedan :)
Känns skönt att jag har fått en massa långdagar nu, förra månaden fick jag jobba arslet av mig kändes de som.
Jobba varje dag, men bara halvdagar så jag fick knappt ihop nå timmar. Nu känner man sig som folk iallafall :)

Tvättar för fullt nu, har varit lat ett tag nu och inte orkat tvätta .. Så nu hade jag tvätt till förbannelse kan jag lova :O Skönt när de är gjort iallafall, men risken finns ju att allt inte hinner torka :S Nordekens världens sämsta tvättstuga, tack för de?:P


Kommentarer
Från: Jannice

Rita ett kors i taket nu, jag längtar också! Jag som inte alls är så mycket för att fixa annars men nu kliar det i mina fingrar! :D



Längtar tills du kommer och hälsar på också! Puss

2010-11-10 @ 21:28:16
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0