Piggelin !

Har varit jätteseg hela dagen, less, trött och allmänt deppig..
Nu när de kanske är dax att sova igen, DÅ är jag skitpigg och jättepepp :P haha!!
Vill göra något roligt, åka på en kryssing eller så.. Trött på att bara sitta hemma och inte göra någonting.
Bara jobba, sova och äta.. Måste göra något roligt snart!:P Och jag ska se till att de händer något.

Kollade på så mycket bättre, bästa programet i höst:D Thomas Dileva och paintball, vilken kombination:D
Hahaha, han satt dig på en stubbe och sa: De finns inget bättre än en stubbe, och sedan gick han genom banan och visade peacetecknet ! hahahaha:D Skrattade så jag trodde jag skulle dö ;D Så himla roligt!
Nu sitter jag och kollar på heartbreak hotel, kung film ! Mycket skratt ikväll i min ensamhet ;)
Tur man kan skratta själv när man inte har någon att skratta med:P
Syster sover hos mamma inatt för hon skulle börja tidigt imorgon så hon behövde skjuts! Men hon kommer väl hem imorgon så får jag sällskap igen :D

Satte upp julgardinerna i köket idag ;) De kommer inte Emelie att gilla, för hon tyckte att vi skulle vänta med att sätta upp dom.
Men vill jag ha jul så fixar jag jul :D Måste köpa nya julgardiner till köket så de blir väl nästa helg.
Och sedan ska ju lite stakar upp osv, tar kanske de imorgon :) får se, eller om jag väntar lite med dom.
Ska kika vidare på filmen nu och sedan får vi se vad jag hittar på, om jag lägger mig och sover eller om jag snokar runt lite på facebook ;P

Kommentarer
Från: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 02:23:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0