På bättringsvägen !

Tror jag iallafall, enligt mig så är jag de :)
Många gånger är det önsketänkande, men den här gången hoppas jag på de.
Lite pipig i halsen och hosta, inte sån farlig hosta.. Och snuvan är under kontroll iallafall.
Blev väckt av telefonen klockan 10 imorse, hade gärna sovit lite längre ;) men de gör ingenting . Haha!

Jävla skitväder ute, SLASK ! överallt :O Och de regnar och snöar... Kan de inte bara vara kallt och komma en jävla massa snö? Vintern har många fördelar, men de här är fan en nackdel. Man badar nästan när man går utanför dörren:P

Imorgonkväll ska jag jobba iallafall, känns skönt som tusan! Man blir fort less på att vara hemma :P
Just ja, satt och sökte lite jobb häromdagen! Hoppas att det är någon som hör av sig :)
Skulle vara roligt att göra något annat också.
Kolla lite facebook och sedan äta lite frulle kanske så man vaknar :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0