Och nudå?

Har tagit en dusch nu så jag känner mig lite piggare :) Funderar på att skaka liv i något som liknar döden som ligger på min soffa:P
Sitter bara och väntar på att klockan ska bli sex så jag får tvätta någon gång, har huuuur mycket tvätt som helst!
Jag som brukar ha problem nog att få all min tvätt torr, nu har emelie ca 1½ IKEA kasse med tvätt:P
Får se om tvätttiden idag räcker till, annars kanske vi får tvätta imorgon också.
Blev ju så mycket nu eftersom att Emelie hade slängt allt i samma påse så hon visste inte vad som va rent eller skitigt:P Så nästa vecka kanske de är normalmycket  tvätt igen :P

Sätta på lite musik, och sedan skaka liv i littlesis!!<3

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0