Nu får de vara nog!

Jag har kommit på att jag klagar alldeles för mycket nuförtiden ! Så nu ska jag sluta med de, och bara vara positiv:D
Ett sista klagobrev bara:

Kämpade mig upp ur sängen imorse,visste att jag inte borde jobba med min rygg men jag har för tusan inte råd att vara hemma!
Kände redan efter första ärendet att de funkade inte alls, men tog mig igenom hela dagen tillslut.
Har smörjt ryggen med zonsalva och tagit någon alvedon så nu känns de okej!
Annars är jag rätt pigg faktiskt, trots att klockan hann bli halv tre innan jag somnade inatt:) Alldeles för många trevliga människor att prata med på msn så jag har aldrig tid att sova:P

Ikväll blir det jättelugnt, ska kika lite på idol nu bara och de är väl allt! Skönt, fast lite tråkigt.
Trött på att vara hemma:P har varit hemma för mycket den senaste tiden, skyller på mörkret, kylan och regnet:P


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0