Men huva!

Viiiiiilken dag!
Började med att jag promenerade i snöstorm till jobbet imorse.. Såg inte att de snöade när jag gick ut, och när jag väl börjat gå så tänkte jag att de är lika bra att fortsätta!
Gick bra, en stund. Väl ute på E4:an såg jag max 1 meter framför mig, rädd som tusan för att bli påkörd gick jag i diket med snö till halva benen. När jag kom till jobbet så hade halsduken frusit, så den va formad efter min hals när jag tog av mig den!
Dagen på jobbet gick rätt så bra iallafall, jobbade 7-22!:) Rätt lugnt och skönt på jobbet så de va ju bra de!
Hoppas på bättre väder imorgon så jag slipper gå i diket ;)

Längtar till helgen nu, känner på mig att de kommer bli en asbra helg! Bara känns så i kroppen :D
VILL HA HELG, NU NU NU NU NU!!

Fika lite nu innan de är dax att sova så jag kommer upp imorgonbitti :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0