Måndag!

Jag tycker att det är Måndag och Söndag varje dag, herregud vad veckorna går fort !
Knappt en månad så ska man få upp stakarna :O
Skönt ändå att tiden rullar på, så de blir sommar någon gång tänkte jag :)

Helgen har varit bra, umgicks med Frida, Joel och Lillasyster och nå tyskar ! Väldans trevligt.
Lite tråkigheter också, men de försöker jag bara strunta i. Inte värt att lägga energi på..
Är mycket bättre i ryggen nu också, känns fantasiskt underbart, och jag har fått tillbaka all min energi:)
Tog en promenad hem efter jobbet idag, slutade två så jag passade på innan det blir kolsvart!
Och nu har jag städat massor och ska väl snart hoppa in i duschen och sedan bara mysa i soffan resten av kvällen.
Hur skönt som helst! Det känns extra bra att lata sig lite när man vet att man gjort någon nytta ;)

Just ja! Igår va jag hemma hos mamma hela dagen och umgicks med henne. Hjälpte henne att packa upp lite kartonger osv.
Jättelängesedan jag hade en heldag med mamma bara hon och jag, så de va superroligt :)
Hoppas de blir lite oftare framöver, jag har världens underbaraste mamma! <3

Kommentarer
Från: Jannice

Min mamma är också världens bästa! ;)

2010-11-08 @ 19:06:11
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0