Lite glad iallafall,

De snöar ute igen, så lite bra mitt upp i allt obra !:)
Har hostat sönder lungorna hela natten, så fort jag ligger ner så börjar jag hosta.
Mycket bättre när jag sitter upp! Känner mig dock lite tjock i knoppen av allt snorande ! Skulle böja mig fram och rensa kattlådan. Kändes som att huvudet blev framtungt och jag höll på att tippa :P
Blev hemma från jobbet idag :( BOOOOOOORIIIING!
Så jag får väl sitta här inne och titta ut på den fina snön som jag egentligen skulle vilja hoppa runt i.
Varför är de så att när man absolut inte borde vara ute alls, då längtar man ut som mest? skit störande tycker jag.
Kommer ihåg när jag va liten, satt och kollade ut genom fönstet när mina syskon va ute och åkte pulka och skidor, de finns nog inte mer plågsamt som att kolla på när andra roar sig, medan man själv sitter där med snor som rinner värre än ett vattenfall och feber så man skulle kunna steka ägg på pannan!
Om någon är sjuk borde dom andra inte få vara inne, dom borde tycka synd om och ta hand om den sjuka :D

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0