Just ja !

Snön påminde mig om att jag måste köpa en vinterjacka !
Tror jag vet vad jag vill ha för någon, men de får bli när det är lön igen :P
Jag får frysa några veckor till, haha!! Skulle behöva en täckdress också, men de är ett senare projekt.
Kanske ska önska min lite presentkort i julklapp så jag kan köpa en :) Hade ju ingen på hela förra året så de blev ingenting. Inte nå roligt alls med vinter om man inte kan göra något.
Pulka sugen som tusan nu :D Får se om jag är ledig någon helg så kanske jag ska åka till Härnösand och åka lite pulka med systerdöttrarna ? De tycker jag låter som en bra idé :D

Tvättat färdigt nu iallafall, bara 1 tröja som inte hade torkat ! WOHO !! de händer inte ofta ;)
Nu blir det en lång varm dusch och sedan får vi se vad de blir.
Har fått skavsår under näsan efter att ha snytit mig 200 gånger nu på morgonen, jävla förkylning:P


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0