Im back !

Har fått tillsägelser om att jag måste börja blogga nu igen när jag ÄNTLIGEN har dator och internet:P
De va ju liksom på tiden att jag fixade de!

Just nu känns de inte som de händer så mycket i mitt liv, jobbar och jobbar och jobbar.
Dock har jag varit hemma idag för att min rygg strejkar totalt!:/ Knaprar ipren för att kunna rör mig!
Men jag hoppas de ger sig snart :)

Har klippt mig sen jag va här inne sist:P Och jag kapade en hel del !:O Trivs iallafall skitbra med håret! Funderar på att klippa lite kortare bak i nacken, känns som de blev lite för långt där :)



Såhär blir de om man låter frisören göra vad hon vill med håret :D

Kommentarer
Från: Jannice

Du blev så fin i håret!

2010-11-06 @ 18:34:33
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0