Fredag,

Vaknade imorse kollade på klockan, 6.57 !!! HOPPADE upp ur sängen och skyndade mig att göra mig klar och sprang ut.
När jag kom ut kollade jag på klockan och insåg att den bara va sex! Haha, så jag hade massor med tur kan man säga:P
Förmiddagen flöt på bra, lite små trött bara :)
Nu har jag varit hemma en liten stund, plockat lite, diskat och dammsugit.. Snart dax att sticka iväg och jobba igen!
Jobbar kvällen, så jag missar Idol :O Tråkigt! Men man måste ju tjäna lite pengar också :P
Ledig imorgon och iallafall, eller jag har lagt mig tillgänglig på förmiddagen så vi får se om jag får sova ut!
Annars vet jag inte vad jag ska hitta på, en lång promenad kanske och bara ta de lugnt :)
Min sambo ska jobba hela dagen imorgon! Just de, jag har sambo nu ett tag:P
Lillasyster har flyttat in tills hon hittar en lägenhet!:) Myys! Roligt med lite sällskap faktiskt.
Enda nackdelen är väl att vi delar på en 90's säng :P haha.. Men de går ganska bra, vi är ju rätt vana!

Nu ska jag göra lite mat, måste ju få i mig något. Måste fixa lite matlådor också så de finns hemma om de skulle behövas :)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0