Familjen <3

Kom av någon anledning att tänka på min helt fantastikt underbara familj, och hur sjukt mycket dom betyder för mig och all styrka dom ger mig.
I måndags när jag va och grattade mamma och såg mina syskon, mamma och alla syskonbarn fick jag rysningar i kroppen, för jag insåg hur jävla lyckligt lottad jag är!
Man säger det alldeles för sällan, men fy bubblan vad glad jag är att ni finns och jag älskar er!
Spelar ingen roll om jag har värsta dagen i mitt liv så behöver jag bara tänka på er så inser jag vad man verkligen lever för och vad som får en att orka. Alla dessa männsikor runt omkring mig som hela tiden gör mig glad och ger mig all kärlek i världen som jag behöver och lite till.
Jag önskar att det fanns något sätt som jag kunde visa all min uppskattning på !
Ni har gjort mig till den människa jag är idag, den lyckliga, positiva människan som bara älskar livet.
Utan att ni vet om det så har ni gjort så mycket för mig, hjälpt mig att få tillbaka de glada underbara livet.
Ni är mina bästa vänner, Jag älskar er, ni ska veta att ni är allt mer än guld värda hela bunten min helt fantastiskt galna familj <3


 

Dom här människorna är kärlek de<3


Kommentarer
Från: Jannice

Älskar dig gumman! <3

2010-11-05 @ 19:59:23
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0