En tisdag, som vilken annan tisdag som helst.

Jobbat idag :) haft en riktigt lugn dag, nästan lite för lugn för min smak . Gillar när de är lite action :P
Slutade tre, så då tog jag en promenad hem, blåste inte så mycket efter stigen så de va riktigt skönt !:)
När jag kom hem slocknade jag en stund på soffan, lite för lång stund egentligen :P
Har ätit lite glass i hopp om att halsen ska sluta klia, önskar någon kunde uppfinna en halskliare !:D
Sa till Joel att jag skulle kunna äta glass dygnet runt om de gick, för de är så sjukt gott.
Då fick jag den här fina bilden av honom!
Hahah, måste faktiskt säga att de är rätt likt mig ;) Duktig på att rita i paint, han den där Joel !



Skrattade så jag höll på att dö! haha :D
Men de är väl tur de, då lever jag länge..

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0