En klump i magen!

Att livet kan vara orättvist visste jag redan! Men fyyy fan..
Varje dag händer de något som påminner mig om hur bra jag har det.
Att jag får vara frisk, har tak över huvudet, en familj och vänner som bryr sig om mig.
Att jag har ett jobb, med fantastiska arbetskamrater och vårdtagare som lyser upp dagarna!
Jag är så tacksam över allt vad mitt liv innebär, och jag önskar att alla människor i världen kunde få känna samma sak.
Men tyvär så är världen så elak att det inte är så!
Saker händer och man undrar varför, varför ?
USCHA!!!!!


Emelie har inte kommit hem än, funderar på att gå och lägga mig jag.
Trött efter veckan som gått, och kvällen har gjort mig ännu mer trött och less!

God natt

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0