En kamera hade inte varit dumt.

Det är något som jag saknar faktiskt! EN KAMERA.. Hade ju en kamera som gick sönder för hundra år sedan!
Flera gånger om dagen jag tänker att fan, nu skulle jag haft en kamera.
Kanske ska önska sig ett litet bidrag till en sån i julklapp ?
Telefon är ju stamkund på sevice, annars hade man ju kunnat använda den. Men icke!
Fick sms igår att den är färdig nu, får se hur länge den håller den här gången?
Jävla skittelefon, sämsta telefonen jag haft. Men hur många gånger ska man behöva lämna in en telefon innan man får en ny?
Pajjar den en gång till tänker jag kräva en ny. De är väl inte meningen att man ska behöva ha med sig en extra telefon hela tiden, IFALL ATT den slutar funka helt utan anledning ?:P

Nu ska jag lägga mig under täcket i soffan, äta en risifrutti och titta på New moon :) Myys!
Har ingen energi alls idag, enda gången de är skönt att vara sjuk. när man inte orkar göra något alls.
Så att man kan ligga still en timme utan myror i kroppen :)

Just ja, jag slutade ju röka och snusa för ett tag sedan. Rökningen har det gått hyffsat med.
Men efter 3 veckor utan snus tänkte jag att 1 kan väl inte skada? Också va man där igen!
Måste skaffa mig lite mer jävla annamma så jag inte gör så. Så himla dumt!
Det kostar massor med pengar, man får gula tänder, och det ser ju faktiskt inte bra ut med en tjej som har en snus under läppen. även om de inte syns hela tiden, men när man skrattar osv..
Lite besviken på mig själv faktiskt!
Min syster har slutat röka och snusa nu, och hon är sjukt duktig. Riktigt stolt över henne!
Skulle vara en härlig känsla att vara lika stolt över sig själv för en gångsskull.

 

 


Kommentarer
Från: Jannice

Du kan du med gumman, bara dy ger dig fan på att du ska lyckas. Tänk på alla pengar och tandhälsan :) Jag vill snusa varje dag men jag vet att om jag tar 1 så är det kört. Lägg upp lite mål som du kan sträva efter, jag har ett stort mål som jag snart har nått.. Jag ska gå till frisören i december! :D Vi kan peppa varandra.. Du är stark Malin! Älskar dig <3

2010-11-13 @ 20:24:07
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0