Dag 1 - Presentera mig själv.

Jag heter Malin Alexandra Lundberg och är 21år gammal.
Arbetar på hemtjänsten i Njurunda som timvikarie, men söker jobb inöver stan just nu i hopp om att ta mig ifrån den här lilla hålan. Bor mitt i Njurunda city med min katt och har för tillfället en inneboende i form av min syster :)
Vet faktiskt inte vad jag vill göra i framtiden, har inga stora drömmar vad det gäller jobb och utbildning.
Som person är jag en väldigt glad tjej med alldeles för mycket energi, om jag inte har något att göra så skaffar jag mig något att göra. Som att storstäda eller rensa skåp:P
Jag älskar att hjälpa människor och därav glömmer jag bort mig själv många gånger.
Mina vänner och min familj har stor del i mitt liv, och utan dom skulle jag inte fungera och vara den människan som jag är idag.
Det absolut värsta jag vet är att ha mens, jag verkligen hatar de och gör verkligen allt för att slippa de.
Skulle hellre gå genom eld än att genomgå den hemska veckan.
Jag älskar musik, men har aldrig kunnat spela något och folk som hör mig sjunga önskar nog att dom va på andra sidan stan. Men jag gör de iallafall ;)



Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0