Ångrar mig...

Plockade fram alla julgardiner och tänkte att nu jävlar ska jag stryka på dom och hänga upp dom.
Orkar inte vänta nå längre:P
Men när jag plockat fram alla grejor kände jag att, njääääe!! Jag väntar med de tills imorgon iallafall:P
Nog för att jag är sjuuukt pigg, men att ställa sig att stryka och hänga upp gardiner nu va lite väl!
Vill ju städa också när jag ska byta gardiner, och de tror jag inte grannarna uppskattar vid den här tiden.
Har dammsugit 1 gång på natten, och de räckte att bli över! då va jag inte mycket populär!
Skyller på att jag inte kommer ihåg den städningen pga förmycket alkoholintag ;P
Näe, gardinerna får vänta till imorgon.

Har lagt mig tillgänglig från klockan 13 imorgon, eftersom jag inte kan sova nu så är de lika bra.
Får se ifall de blir nå jobb imorgon! Men annars har jag så att jag klarar mig resten av veckan också ;P


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0