A hard work, work ..

Jobbat mellan 7-21.45 idag! Gick bättre än jag hade förväntat mig, är fortfarande ganska pigg.. Vilket är ganska störande med tanke på att jag ska upp 5.30 imorgon :P
När jag jobbade kvällen i bredsand idag va vi på hemmanet och snurrade, så jag tänkte att jag skulle försöka lista ut var kusin min bodde! Jag och Carina smög runt och kikade in i alla hus och kollade postlådor! haha, folk måste trott vi va helt störd:P Men tillslut kom de en bil och svängde in på en gård, och de va kusin min :D Mycket trevligt!! så vi surrade lite med honom innan de va dax att jobba vidare.
Så härligt att jobba med Carina, skrattar så att tårarna rinner varje gång! Så härligt :)

Nu ska jag krypa i säng och försöka sova!
Emelie och Jimmy sitter i vardagsrummet och kollar på film dom, jag hade också velat suttit uppe!
Men tyvär så känner jag att jag har en sjukt lång dag framför mig imorgon också, så jag behöver all sömn jag kan få :)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0