ÄNTLIGEN !

Nu är Emelie här med sin dator :D Skönt att kunna hålla sig uppdaterad här ute i skogen :P
Har precis kollat på Lets dance och nu ska vi snart se på New Moon :D Som jag längtat, äntligen ska jag få se den. Alla säger att den är skitbra så jag litar på dom !
Förövrig så har det inte hänt så mycket mer sedan jag skrev.. Har jobbat, frusit och jobbat :P Skönt att det har kommit lite kyla, så länge jag slipper gå ut ;)

Jag har kommit till en period nu när jag är sjukt glad :) I princip hela tiden, lite pirr i magen också :D
Kan inte sluta le, somnar med ett stort leende på  kvällarna och vaknar ännu gladare! Hade glömt bort att den här känslan fanns. Men de är så tokhärligt :)

Nu ska jag och Emelie se på New moon !!


GO KVÄLL !:)

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0