1/1-2010

Vilken jävla kväll igår, jag hade inte ett enda jävla rätt jag !
Mådde som en jävla råtta klockan tio !! Tappade min telefon i toaletten och ja, bara skit :( 23.54 sprang jag över till Madde och Daniel så jag kanske kunde få ha lite trevligt på tolvslaget iallafalll:P Alla andra hade ju åkt in till stan ! haha. Så jag slängde på mig mina fårskinnstofflor och jobbjackan och kutade över :) Hade väldigt trevligt borta hos Daniel och Madde :) Ångrar inte att jag inte for till stan !! Hade nog haft mycket tråkigare där.
Jag och Madde pratade om en massa som varit så jag grät en skvätt men jag förstod helt vad hon menade !
Du är en underbar vän Madde :) Ärlighet varar längst! Ska försöka skärpa min nu, du vet vad jag menar:)
Traskade hemöver vid 4 tiden och sedan somnade jag 7 imorse :P Sov bara till elva då Madde ringde och väckte mig så jag är lite halvtärd nu :P Skulle egentligen bara vilja sova, men huvudvärken tillåter inte mig att göra de.

Idag ska jag inte sätta min fot utanför dörren! Jag ska sitta här i min ensamhet, se på en film och bara vara glad att jag slipper gå ut i snövädret :) Ska kanske försöka vila lite grann också, ska ju orka jobba imorgon :P
Emelie kommer och hämtar sin dator snart så då blir jag utan dator IGEN :'( BOOOOOORIIIIIING.  Vad ska jag då ta mig till ?

Aja, Gott Nytt år på er allihopa :) Hoppas resten av året blir bättre än gårdagen :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0