ÖL!...

Är gott!

Har haft väldans trevligt nu ett tag, dock skrattade både jag och Emelie tills vi höll på att kissa på oss.
Jag fick först sminka Emelie, hon blev jättenöjd, och jag blev rätt nöjd jag med :)
Sedan skulle hon sminka mig, hon såg hemskt bekymrad ut hela tiden! Så jag va orolig så ni kan inte ana!!
När jag fick se mig i spegeln såg det rätt okej ut, men sedan när hon skulle se hur de blev på bild så höll jag allvarligt på att dö av skratt! hahaha, har nog aldrig känt mig så smutsig och ful i hela mitt liv!! hahahhaha


Min sminkning på Emelie :



Emelies på mig :



Hahahaa!!!:D
Emelie<3

Kommentarer
Från: Jannice

Gulligt :)

2010-12-12 @ 11:39:50
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0