En låååång..

..dag!
Jobbade till fyra, sedan dundrade jag och Emelie in till entré sundsvall för att hämta ut biljetterna till juldagen.
Plockade upp hennes mamma och sedan ut till birsta. Dom skulle hem och spela bingolotto så jag blev kvar i birsta med Madde och Hanna!
Åkte väääärldens kallaste bil hem, hade nog varit varmare att åka skoter. haha!! Oj oj oj ;P
Väl hemma så ska jag packa upp dagens fynd, och inser att jag hade köpt storlek 48-52 i mina jättefina strumpbyxor! Less jag blir då:P

Nu sitter jag med färg i håret och kikar runt lite i cyberrymden. Ska ta en lååång sovmorgon imorgon, så jag tänkte att de va lika bra att jag färgade håret idag:) Men de känns som jag har färg överallt förutom i håret :P Får se hur de blir..

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0