Vilken sommar!!

Inte blivit mycket datande i sommar :P Har ju fortfarande inte skaffat en dator.
Men även om jag haft tillgång till en så har bloggen inte känts sååå viktig:P Har haft en sån jävla underbar sommar!
Kan fan inte beskriva, vill verkligen inte att den ska ta slut :( Vet inte vad man ska se framemot riktigt nu? Ta körkort..
Tror jag ska börja plugga nästa höst, men de är nästa höst de. Har skickat en ansökan iallafall :) vill läsa, Psykisk ohälsa, särskild komplicerad problematik :)hoppas bara att det blir så:)

Sjuk som tusan nu, imorse hade jag ingen röst alls.. nu kommer det iallafall lite missljud när jag försöker prata:P Jobbigt med tanke på att det är sista veckan på sommarschemat :'( Så jäkla typiskt! Men, men.. Har fått låna systers dator nu iallafall så har jag något att göra när jag sitter hemma:P

Uppdaterar lite mer senare! Måste ta igen lite missad bloggläsning nu ;)


Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0