Snart helg!

Fy bubblan va den här veckan har gått fort.
Skönt att vara helt frisk nu iallafall :) Jobba, och umgås med folk som en normal och vettig människa!
Dagen har gått super på jobbet, känns som jag precis vaknade! haha..
Väntar på att Zandra och Tommy ska komma och hämta mig nu, ska ut till pappsen en sväng :) Sedan ska jag väl hem och försöka sova tidigt ikväll :P Jobbar imorgon också, så jag måste försöka vakna i tid och slippa stressa på morgonen :P
Dock så jobbar jag bara till tolv imorgon, skön ändå även om jag vill få ihop mer timmar.
Helgen ska spenderas med Zandra hade jag tänkt. Får se vad vi hittar på imorgon, lördag är det iallafall Sättna som gäller :) Naaajs!
På söndag ska jag ut till pappa och fira honom, han fyller år på lördag men eftersom jag ska till sättna får jag hälsa på honom på söndag :)

Egentligen va de kräftskiva hon Mathilda idag, men den stackaren är jättesjuk :( De va ju tråkigt, men.. men .

Jag fattar inte vilken energi jag har, speciellt idag. De bara kryper i hela kroppen på mig.
Skulle kunna springa ett maratonlopp känns de som! hahaha.. Inte för att min kondis skulle palla de, men ändå ;P
Ni fattar :D

Ska knyta på mig dojjorna nu så jag är klar när Bill och Bull kommer :)
HEJPA!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0