Oväntat pigg ändå!!

Hade riktigt roligt igår :) Jag och Zandra satt hemma hos mig en stund, Emiljävel tittade förbi han också!
Trodde de skulle bli en rätt lugn kväll ändå, kändes så när vi va hemma.
For in till stan och bestämde oss för memento efter många om och men! När vi kom dit såg vi att Lillasyster skulle spela! Kuuuung:D Så jäkla roligt de va, bra att memento's scen inte är så låg bara så jag inte mosade mina knän som är rätt död idag :P haha! Men de va jäkla roligt :)
Dock så blev det ett jävla liv senare på kvällen, jag orkade inte bli arg. Orkar inte vara sur nu heller, tycker bara att det är löjligt! Och jag hoppas att den andra inblandade personen också förstår att de va en jävla skit sak att tjafsa över.

Nu försöker jag ladda om med lite volbeat! Jobbar till 21.45 ikväll, sedan kommer Bigsis och hämtar mig :) Så då bär det av till härnösand, de är ju flyttar dag imorgon för Jannice och Mats. Ska bli roligt att träffa dom, de händer ju inte allt för ofta. Borde bli ändring på de, jag som alltid va där förut! Saknar dom båda två en hel del :(


Just ja, jag färgade håret igår;) Fick lite panik i början, men nu är jag RIKTIGT nöjd!
Aldrig varit på mörk förut, men jag trivs jättebra i de.
Syns inte på bilden, men eftersom jag färgade de rött först för att inte riskera att bli grönhårig så lyser de röda igenom lite grann :)



Vad tycker ni ?:)

Såhär ser knänen ut efter att ha stått pressad mot scenen på memento ;P Lättvärt !
Haha, inga dåliga bulor:P


Jag får ursäkta mina sjukt snygga svällda ben :P

Nu ska jag tvätta av mig lite och kanske stoppa i mig något ätbart :)
HEJPA!

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0