Ny header!:)

Eftersom jag inte alls borde sova när jag ska upp och jobba och allt imorgon, så tog jag mig tid och gjorde en ny header :P Kände att min blogg behövdes uppdateras lite!!
Somnade 5 natten som va, sedan va de bara att kliva upp och jobba :P Va faktiskt jäkligt pigg hela dagen, sedan kom jag hem och kikade på tv och vaknade 21.30 ! hahahha..
Så nu kan ju inte jag sova:P DUUUUMT !
Har vänt på dygnet en hel del nu när jag varit ledig och sedan sjuk..

Har försökt bli trött ända sedan jag vaknade, men de går inge vidare. Sitter och pratar allmänt, rent skit prat utan någon som helst mening med Joel på msn! Tur att någon mer än jag är vaken och har lika jävla värdelös humor! haha :D

Imorgon ska jag jobba till 17, sedan kräftskiva hos underbara Mathilda :) Fredag hoppas jag på att få jobba, sedan ska jag ut och härja med Zandra tror jag ;) Lördag sättna och sedan får vi se vad som händer :) Kommer väl som vanligt ha fullt upp :P

Ska läsa lite bloggar nu och sedan tror jag faktiskt att jag stänger ner den här skiten och försöker sova mig lite:P


JUST JA!! JAG ÄR SÅ SJUKT JÄVLA LYCKLIG:D TÄNK OM ALLA HADE LIKA UNDERBART FANTASTISKA VÄNNER SOM JAG.. Jag har seriöst aldrig någonsin mått så bra som jag gör just nu :)


Kommentarer
Från: Jannice

Åh vad fint du har gjort.. kan du inte fixa till min också?? :)

2010-08-19 @ 08:42:16
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0