När jag vaknade va det rosa ute..

.. och blåser som satan gör det. Men de hindrar inte mig från att ta en promenad till jobbet :)
Gick igår och upptäckte hur skönt de faktiskt är att komma till jobbet och man har vaknat. Istället gå omkring yrvaken till klockan halv nio :P

Igår beställde jag och Zaaaanndraaaa biljetter till Volbeat i Oktober:D Feeeeetttt najs !!
Också kom Zandra på en superbra idé tyckte hon, okej.. de ska nog bli roligt men jag är sjukt nervös :O
Vad de är får förbli en hemlighet ett tag:P Till på Fredag ungefär! haha, de värsta är om något går fel är jag den enda som blir lidande! hahahaha .. Men de är sånt man får ta ;)
(Mamma: du behöver inte vara orolig, för så hemskt är det inte :) )

Helt sjukt, när jag vaknade för en stund sedan kände jag mig så himla glad! Vet inte av vilken anledning, men även fast jag känner mig så trött att jag skulle kunna somna stående så kan jag inte sluta le?:D Skööönt känsla! Önskar bara jag visste vad det berodde på !! haha
Nu ska jag göra mig klar och börja promenera om en stund, jobbar i Bommen idag. Har inte varit där på evigheter så de ska bli spännande och se ifall jag blir helt förvirrad av alla nya vårdtagare :P


Jag spillde som vanligt ut mitt glas med Cola igår, för 3:e gången på 4 dagar spiller jag.
Höll på att dränka telefon, Zandras cigg, pass, m.m! Jag och Zandra får båda lite panik och då kommer Zandra med hennes absolut bästa kommentar: ÅÅÅÅÅÅÅNEEEEEEJ!!!!!!!! VÅÅÅRAN LAAAAAAAAAAAAAPPP!!!!!!!!!!!



HAHA!! jag trodde jag skulle dö av skratt när de första hon räddade va en lapp med massa kludd på :P

Kommentarer

Kommentera här :)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0